Kanot är INTE min grej....

Och till dagens händelser då da....

Idag så skulle vi paddla kanot med mitt o Fridas ivä som är Snö- is och vattenidrott (är mkt värre än jag trodde det skulle va)
Frida och jag är inte direkt några vana kanotister (heter det så?) så vi får ju problem redan i viken där vi startar och ska ta oss ur men vi håller knappt på att komma ut där ifrån... Lyckad start eller?! 

så vi kommer nartuligtvis sist som jag hatar :@ och så har vi motvind på sjön med så det går åt helvete ju och alla väntar på oss och jag blir allmänt tjurig redan då... sen så paddlar vi lite till och kommer till en FORS, helt galen va den!(överdriver inte alls nu(a)) och självklarttrillar jag och frida i vattnet...  och då har vi knappt kommit halv vägs!jag får klä av mig och paddla i bikini resten av ån eller va det nu va för nått^^

Så jag kommer inte paddla kanot mer om inte mitt liv hängerde typ...  Har så jävla ont i armarna =/

Sen till det bästa nästan:P min lillebror har fått sin första finne, så storasyster är stolt över honom! Välkommen till pubertetern bror! (och om han visste att jag skrev detta nu skulle han mörda mig)


Kommentarer
Postat av: Jocke :)

haha underbar dag du måste ha haft :D gratta brorsan förresten haha ;)

2009-09-02 @ 23:06:00
Postat av: Isabella

haha, det är så synd om dig älskling!

;)<3

2009-09-03 @ 22:01:36
URL: http://galetmycketbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0