Fyllesamtal (Y)

Alla har vi fått dom och alla har vi ringt dom..

Min telefon ringde runt halv 3 inatt när jag låg och försökte sova... och då va det en kåt jävel som ringe mig och undrade om jag vill komma hem till honom och mysa^^ 

Kåtjävel: Tjchaaa...
Hockeyhora: Nämen hej..
Kåtjävel: Gör du?
Hockeyhora: Försöker sova (i irriterat tonläge) själv då?
Kåtjävel: Schtår i kön till grillen..
Hockeyhora: Jaha va trevligt...
Kåtjävel: Vill du komma hem till mig schen?
Hockeyhora: Nej tack du är ju inte direkt nykter så tror verkligen inte de...
Kåtjävel: Nej men jag är inte full... Du kan fråga vilken fråga du vill...
Hockeyhora: Aa okej... vad tycker du om mig?
Kåtjävel: Att du är bächt...
Hockeyhora: Haha bra de... men synd att du aldrig sagt de när du vatt nykter... vad ska vi göra hos dig då?
Kåtjävel: Mycha...
Hockeyhora: Aha okej.. nä men jag hoppar nog de du...
Kåtjävel: Ja det är ju upp till dig, du bechtämmer.. 
Hockeyhora: Snällt av dig.. bättre att du skaffar dig ett ragg i kön ist... Lycka till o god natt
Kåtjävel: Mmm Tachk ,Gochd natt...


Sen idagfrågade jag den kåtejäveln på msn om han minns att han ens ringt mig och nej det hade han ju inte och sen berättar han att han och en kompis delat på ett hel rör (Y)

Så mkt till nykterhet där ja...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0