Fredagsmys på hög nivå... eller?

Det är fredags kväll jag och min pojke myser i soffan, vi är hemma själva bör väl nämnas så det är bara att använda fantasin nu ;)

Vi vet att Axel ska komma hem men inte när och nu till det viktigaste. Axel hade LOVAT att höra av sig när han va på väg hem.. Typ som en liten förvarning...

Jag hör plötstigt att ytterdörren öppnas och nån är på väg upp för trappan... Självklart har Axel en polare med sig hem också (Y)mycket till förvaning de...

Jag skriker: ni får fan INTE komma upp!! och sedan börjar jag asgarva... Och jag har aldrig sett Alle så snabb någonsin inte ens när han spelar :P

 Och mitt i allt ihop ringer morsan och kollar läget...

Inte mycket till fredagsmys de inte...

 






Kommentarer
Postat av: Anonym

haha de va ju så jävla komiskt, jag sitter och skrattar nu när jag läser detta. De är isabell upp i dagen;) <3

2009-09-29 @ 18:17:15
Postat av: LINNEA

de va jag som skrev--->

2009-09-29 @ 18:18:18
URL: http://gustafssonl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0