Det bara slank ur mig...

Har haft en jättemysig kväll med Alle o hans familj :)

Vi sitter o kollaridol och självklart är våra "utlåtanden" klockrena och snäppet bättre än juryns ;)

Sen så visar dom en såndär "snabb genomgång" där man får se alla artisterna igen. Och när Carl Chapal sjunger igenkläcker jag ur mig kommentaren: Han va nog blekast av alla ikväll... Och då är inte Alle sen med att komma med kommentaren: Du va faktiskt rolig nu :P och börjar skratta(Y) Fattar piken rätt fort (iaf) och ja vad säger man ibland kan jag också få till de;)                                                                                                                                                                 För er som inte vet hur Carl ser ut så ser han ut så här

Bra jobbat hockeyhora (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0