Inte riktigt samma sak men ändå

Linnea, jag o Jocke är på väg hem från stan. Och Linnea och jag har en förmåga att alltid komma in på sex som samtalsämne (ingen har klagat än). Vi går i ett villa område och börja prata om nummer på husen....

Jag: Jag bor på nr 6 (något stolt över detta)
Linnea: Haha klart du gör de vart skulle du annars bo på liksom
Jag: Haha nja vet inte riktigt faktiskt
Linnea: Ah kanske 96 då...
Jag: Haha jo kankse de... (fattar vad hon syftar på)
Linnea: Eller jag menar 69
Jag: Haha aa det beror ju på hur du gillar att ligga helt enkelt
Linnea: Haha aa precis

Ett typiskt Linnea och HH samtal :P

Tycker lite synd om Jocke som fick höra på hur vi får allt till sex (Y)




Kommentarer
Postat av: jocke

ja det va verkligen hemskt :( usch mardrömmar fick jag x)

2009-10-03 @ 11:27:08
Postat av: linnea

haha, jocke man ska njuta av livet! så är de bara. Jag älskar dom diskutionerna HH;D

2009-10-16 @ 11:35:56
URL: http://gustafssonl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0