Så nu gäller det att se upp på alla parkeringsplatser där ute...

Jag har övningskört för första gången i mitt liv :D och jag körde inte över någon eller tog sönder bilen (Y) Så det blev godkänt.

Men när mamma o jag skulle välja ut en bra parkeringsplats som jag kunde köra runt lite på så lät det så här:

Mamma: Men den här då? Den ser bra ut...
HH: Är du inte klok det står ju tre bilar där...!
Mamma: Ja och?
HH: Jag kan ju köra på dem fattar du väl!
Mamma: HAHA!!

Men som sagt inget eller ingen kom till skada men tipsar fortfarande om att hålla sig borta.... ;)

Och jag körde fast det regnade!

Så va stolt över mig nu Jossan!!








Kommentarer
Postat av: hon som suger bäst!

haha de hade jag velat se!;)

2009-11-22 @ 19:35:39
URL: http://gustafssonl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0