Kändes pinsamt faktiskt...

Idag har vatt en mycket godkänd dag :D Förutom att Rune lämnat oss.... Hoppas att du har det bättre nu!

Men idag så bjöds det på tre rätters middag med kära ID08A :) Mycket gott!! Och innan dess så va de bara en 40 min lång lektion som började vi 11 som stod på schemat (Y) bästa måndagen på länge!

Men på nått lustigt sätt så hamnar Jossan , Frida och jag vid våra mentorer.... Och vi sitter så artigt och pratar med dom och vi glider in på samtalet fotboll och öster och om att dom köper int mkt nya spelare till sitt lag (vilket dom inte gör) och jag säger de jag vet eftersom min pojkvän spelar där som för övrigt är mycket saknad(!).

Då kommer Hasse med den här kommentaren:
Du har koll du och jag som trodde bara du kollar på hockey...

En mycker generad HH förklarar att hon har en pojkvän som spelar i östers a-lag men att hon fortfarande går på hockey....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0