Vinst!

Ja min dag har väl vatt okej började med ett besök hos doktorn och hämta pencilin. Så nu ska jag äntiligen bli frisk! Sen vidare till skolan och släpa sig igenom den dagen. Blev ett litet stopp på Glasskungen med Jossan och Linnea. Myspys :)

Cykla vidare till jocke för att hämta min mobil (har vatt och lånat ut min "fina" mobil till honom för att hans fiiina iphone gick sönder... tacka vet jag sony ericsson! ) då tvingade jag även honom att titta på gossip girl och han såg iaf inte så plågad ut så tror att gossip girl har fått ett nytt fan (Y)

Sen så spelade j-20 match idag så va och kollade på den med Linnea (kul o ses igen!) och dom vam med 11-1 :D annars så va de väl inte mkt att hänga i julgranen direkt men det är i början av säsongen så det blir nog bättre får vi hoppas.... så det va dagen kanske veckans dos av hockey på denna bloggen :)

och ett stort plus till damerna i fotbolls EM som vann över Ryssland med  3-0!! Bra jobbat tjejor!

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0